.

כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!

מלא את הטופס ותוכל להתחיל מיד!

מדיניות ביטולים – עבור רכישת שירותי בילוי – כרטיס כניסה לאירוע

 

 מדיניות ביטול עסקה הינה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. ביטול עסקה ניתן לבצע בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ– 14 ימים לפני מועד האירוע. לאחר הביטול, יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול, ובהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה.

ניתן לבטל עסקה על ידי שימוש באחד מדרכי ההתקשרות הבאות בלבד:

1. מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אפוק, שמספרו: 072-2151999, הפעיל בין הימים א' עד ה' (בימי חול בלבד) בין השעות 09:00 עד 14:00.

2. בדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מגזין אפוק שכתובתו: sherut@epoch.org.il

במילים אחרות: לא ניתן לבטל עסקה לרכישת שירותי בילוי באירוע כאשר רכשת את הכרטיסים או ביקשת לבטל 14 ימי עסקים או פחות לפני האירוע, ולא ניתן לבטל אם עברו שבועיים ממועד הרכישה. בכל מקרה אחר ניתן לעשות זאת דרך אמצעי התקשורת הנ"ל בלבד – בטלפון ובדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות של מגזין אפוק בלבד. במקרה של ביטול וקבלת החזר יוחזר אליך הסכום ששילמת בניכוי 5%.

ביטול ו/או החזר כספי יתאפשר אך ורק לפי מדיניות הביטולים הנ"ל; אי הגעה לאירוע או אי מימוש או שימוש בשירות או במוצרים שנרכשו אינם מהווים גורם להחזר כספי ולא ניתן לדרוש החזר כספי בגין אי מימוש או אי שימוש במוצר או שירות שנרכש או אי הגעה לאירוע.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.